بهترین متخصص قلب و عروق دکتر پرآذران
نوشته شده توسط : elham

بهترین متخصص قلب و عروق

متخصص قلب و عروق، پزشکانی هستند که آموزش و مهارت خاصی در یافتن، درمان و پیشگیری از بیماری های قلب و عروق خونی دارند. متخصصین قلب هفت سال دوره دانشکده پزشکی، سه سال آموزش عمومی داخلی و در نهایت چهار سال آموزش قلب و عروق می گذرانند. برای تبدیل شدن به بهترین متخصص قلب و عروق نیاز به سطحی از تعهد و مطالعه دارد که افراد کمی می توانند نشان دهند. ویژگی های شخصی مورد نیاز متخصصان قلب شامل جزئیات محور بودن تا حد بسیار بالایی است.

 ویژگی بهترین متخصص قلب و عروق در تهران

هیچ پزشکی در رزیدنتی پزشکی داخلی و سپس فلوشیپ قلب و عروق بدون توجه به جزئیات بسیار موفق نخواهد شد. برای مثال، پزشکانی که در حال آموزش برای متخصص شدن قلب هستند، باید اطلاعات هزاران صفحه از متون پزشکی فارغ التحصیل را جذب کنند. در طول هفت سال آموزش ترکیبی رزیدنتی داخلی و فلوشیپ قلب، پزشکان نیز زمان زیادی را صرف تحقیق می کنند. بدون توانایی خواندن، درک، سازماندهی و اولویت بندی اطلاعات و داده های بالینی، یک متخصص قلب در نهایت شکست خواهد خورد.

 ​​اخلاق


جان بیماران خود به متخصصان قلب سپرده شده است و باید دارای درجه بالایی از حرفه ای بودن، انسان گرایی و اخلاق باشند. متخصصان قلب و عروق که از آخرین پیشرفت های قلب و عروق اطلاعی ندارند، می توانند به بیماران خود آسیب برسانند. متخصص قلب و عروق که نمی تواند با دیدی انسانی و دلسوزانه به بیمار نگاه کند، با او با بی نزاکتی رفتار می کند. فقدان اخلاق یا ناتوانی در انجام کارهای صحیح می تواند یک نقص کشنده در هر پزشکی باشد.

 

متخصصان قلب افرادی هستند که در چندین مرحله از زندگی خود موفق بوده اند و عزم بالایی در انجام این کار از خود نشان داده اند. برای یک مورد پذیرش در کالج پزشکی نسبتاً دشوار است. برای تبدیل شدن به یک متخصص قلب، یک پزشک ابتدا باید برای یکی از تعداد محدودی از برنامه های دستیاری پزشکی داخلی رقابت کند. عملکرد برجسته در برنامه دستیاری پزشکی داخلی حداقل برای پذیرش در فلوشیپ قلب و عروق است و رقابت برای صندلی های موجود سخت است.

جراح قفسه سینه

جراحی قفسه سینه یکی از جمله تخصص هایی است که بهترین متخصص قلب و عروق باید بسیار حرفه داشته باشد. تخصص پزشکی است که شامل مراقبت های جراحی از شرایط داخل قفسه سینه است. این شامل شرایطی می شود که شریان های قلب، دریچه ها و رگ های خونی را درگیر می کند. یک فوق تخصص، جراحی مادرزادی قلب، منحصراً بر ترمیم جراحی ناهنجاری‌های قلب و عروق خونی تمرکز دارد. 

برای آشنایی با بهترین متخصص قلب و عروق در تهران می توانید وارد سایت دکتر پرآذران شوید و اطلاعات لازم را در زمینه کسب کنید.

 





:: برچسب‌ها: بهترین متخصص قلب و عروق ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: